غفوری فرد:تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است
یزدفردا "افراد شاخصی هستند که خدمات زیادی داشته اند و همه اصولگریان با سلایق مختلف به ایشان اعتقاد دارند و ممکن است نامشان در چند لیست باشد اما جبهه متحد اصولگرایان تصمیم دارد افرادی که در لیست جبهه متحد هستند در لیست دیگری نباشند.

حسن غفوری فرد بااشاره به درخواست های مکرر ازجبهه پایداری برای پیوستن به روند وحدت اصولگرایان،به اعتدال گفت:نظرما هنوز هم به اتحاد است، اما ظاهرا با راهی که پیش می روند،امکان رسیدن به اتحاد ضعیف تر می شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد:جبهه پایداری لیست خود را تهیه کرده و حتی درخیلی از استانها معرفی هم کرده است؛اما جبهه متحد اصولگرایان لیستی اعلام نکرده و هنوز منتظر است و امید دارد شاید به توافق برسد ، هر چند که احتمال آن ضعیف است.
غفوری فرد خاطرنشان کرد:افراد شاخصی هستند که خدمات زیادی داشته اند و همه اصولگریان با سلایق مختلف به ایشان اعتقاد دارند و ممکن است نامشان در چند لیست باشد اما جبهه متحد اصولگرایان تصمیم دارد افرادی که در لیست جبهه متحد هستند در لیست دیگری نباشند و اینگونه موارد را برنخواهد تابید.
وی افزود:نظام ما حزبی نیست اما بیش از ۲۰۰ حزب ، گروه و جبهه در کشور داریم و احتمال وجود برخی نامها در لیست های مختلف زیاد است؛اما تصمیم جبهه متحد بر معرفی لیست اختصاصی است.
منبع:خانه ملت
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا